Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

Anketa: Udržitelnost jako obchodní příležitost pro firmy i cesta k jejich větší konkurenceschopnosti

Pro řadu firem se udržitelnost stává klíčovou součástí jejich rozvojové strategie. Společnosti, které pochopily, že toto kdysi okrajové téma v sobě ve skutečnosti nese obrovský potenciál, získávají konkurenční výhodu. Kromě zmenšení negativních dopadů na životní prostředí totiž může zavádění udržitelných praktik firmám přinášet také nové příležitosti pro růst a inovace.

Jaké kroky lze podle vás podniknout k tomu, aby byly udržitelné a zároveň profitabilní, respektive aby to firmě nejenom nesnížilo zisk, ale dokonce to dopomohlo k jeho růstu?

V anketě týdeníku Ekonom odpovídají:

1. Martin Vohánka, zakladatel a generální ředitel Eurowag

2. David Bečvář, CSO MTX Group

3. Jan Šipan, obchodní ředitele PPG pro Českou republiku, divize Architectural Coatings

4. Iva Prošková, Sustainability & System Quality Manager v holdingu EDS Group

5. David Janků, Senior ESG Consultant, Frank Bold

>>> Čtěte v týdeníku Ekonom

Zpět na úvodVšechny aktuality