Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
Anketa: Udržitelnost jako obchodní příležitost pro firmy i cesta k jejich větší konkurenceschopnosti
Pro řadu firem se udržitelnost stává klíčovou součástí jejich rozvojové strategie. Společnosti, které pochopily, že toto kdysi okrajové téma v sobě ve skutečnosti nese obrovský potenciál, získávají konkurenční výhodu. Kromě zmenšení negativních dopadů na životní prostředí totiž může zavádění udržitelných praktik firmám přinášet také nové příležitosti pro růst a inovace.
Jaké kroky lze podle vás podniknout k tomu, aby byly udržitelné a zároveň profitabilní, respektive aby to firmě nejenom nesnížilo zisk, ale dokonce to dopomohlo k jeho růstu?
V anketě týdeníku Ekonom odpovídají:
1. Martin Vohánka, zakladatel a generální ředitel Eurowag
2. David Bečvář, CSO MTX Group
3. Jan Šipan, obchodní ředitele PPG pro Českou republiku, divize Architectural Coatings
4. Iva Prošková, Sustainability & System Quality Manager v holdingu EDS Group